what a night!

..kul va det iallafall :) amanda matilda emma emma jossan hanna och jag började hos mig, det var trevligt trevligt. sen mötte vi upp becca vid deli där vi åt utsökt mat. sen började vi dricka drink efter drink och shot efter shot. min snälla chef gav mig en binladen. fy fan, det var det värsta jag någonsin druckit i mitt liv tror jag. sved i hela halsen och magen... usch. aja, vi röje där ett tag och mötte upp lite mer folk och sen gick vi till Hugo! Matilda försvann några timmar.. annars var det kul där med ;)

idag är jag sjukt seg. och snart är det pang påt igen .. personalfest på deli!

tack för en underbar kväll mina pinglor! ni är bääääst ♥
pusss / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0