shit pomfritt...

... glömde visst att vi hade en blogg, har väl haft rätt mycket att göra..

Idag hade vi bara en lektion, musikal. vi tränade sång och sen även lite possitioner och sånt till första nummret i föreställningen. funny! :) den kommer bli sjukt bra tror jag!
var ledig från jobbet ikväll, trots att de är fredag. så jag passade på att ha en mysig true blood kväll med Emma, Matilda, Amanada, Becca, Calle och Kristoffer. Vi åt pannkakor också... med sylt och grädde på :) Älskar verkligen true blood serien, så sjukt bra, jag är helt fast. Brukar aldrig följa serier och sånt, men denna har jag verkligen fastnat för. I början störde jag mig på deras överdrivna sydstatsdealekt och så tyckte jag att det var lite väl.. blodigt. men man vänjer sig!



// Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0