pluggtajm

Vi är hemma hos mig och pluggar projektarbete!
matilda skriver monologer och camilla .. ja vad gör jag? proppar i mig scones och babblar. det är meningen att jag ska måla men ja .. det har inte hänt så mycket på den fronten.
vad gör jag nu till exempel? jo. bloggar. dåligt dåligt!
vi pratar lite om norge med...funderar på vilken stad man ska åka till. trondheim? oslo? bergen? För vi ska nog åka dit i sommar/höst och jobba. verkligen jobba massor så det blir myket pengar att resa för! men men, det är ett senare problem. ni ska jag ta tag i mitt måleri.

föresten,, Nu sa Matilda att jag har gjort godaste sconesen! haha yes :) 

hade fint!  / camilla & matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0