sweet sunrise

åh, vaknade helt underbart i morse.
Inte utav att någon klocka ringde, inte utan att mamma knackade på dörren eller utav att någon katt jamade i mitt öra.. jag vaknade utav solen. Glömde tydligen dra ned persiennerna igårkväll så när solen gick upp lyste den rakt i mitt ansikte. Fint var det, och rosa! :)
En bra start på dagen beukar oftast betyda en fortsatt bra dag!



Ska in till gymet och träna snart. Styrka blir det idag! Med fokus på mage/rygg :) 
Sen blir det bio med sosso. Vi ska se snabba cach, ahh lääängtar! Vi har läst boken båda två och tycker den är skitbra så det blir spännande att se hur filmen är. Vissa av mina vänner säger att den är jättedålig och vissa säger att den är jättebra, så jag litar på dem som säger att den är jättedålig.  haha bäst så, för då blir man ju inte besviken iaf ;) 
Ikväll blir det att jobbelijobba. Men ingen servering för min del,  det blir bara att jobba på festen :)

time to goo. Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

cash heter de inte cach. vart jobbar du?:)

2010-01-23 @ 10:54:47
Postat av: camilla

haha okej då. jag jobbar på Deli

2010-01-23 @ 19:53:59
URL: http://matildacamilla.blogg.se/
Postat av: Malin

Låter härligt =) var filmen bra? Linda och pappa är och ser den just nu!

2010-01-24 @ 19:13:51
URL: http://ungeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0