klagar-camilla är i farten

Tänkte bara berätta att jag är avundsjuk på Matilda.
jag vill med till Frankrike juuuu. jag vill med utomlands!!!!
Orkar verkligen inte med sverige och detta väder. som idag .. fick vänta på bussen i 30 minuter på grund av all dum snö. blää. och det är kallt, mörkt, tråkigt, vitt vitt vitt.
nej, nu låter det som jag inte tycker om vintern..  det gör jag, det kan vara vackert och mysigt. men bara i en/två veckor!? TA MIG HÄR IFRÅN! NÅGON? Jag åker nästan vart som hellst, bara jag slipper se snö, det är ca 25 grader varmt och sol :)

Lalehs låt snö är iallafall jättevacker, speciellt refrängen :)


nu ska jag tvinga mig ned i min kalla säng.. och drömma mardrömmar om snögubbar som jagar mig så jag halkar på en isfläck eller nått...


Kommentarer
Postat av: Jag vill, vill du??

Lämnar du din kille och följer med mig om jag bjuder på en resa till thailand??:)//jag vill,vill du??

2010-01-28 @ 12:17:00
Postat av: camilla

haha! thailand låter underbart, men nja... jag brukar inte resa iväg med främlingar.

2010-01-29 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0