bara babbel

Tjollibolli.

först: matilda? varför bloggar bara jag?
skärpning! ;)

snabba cash igår va sådär. men maten efteråt var där i mot underbar haha.
var så sjukt sugen på fettig mat. så vi gick till gud va gott och åt massa pomme, beanease sås och lite allt möjligt :)
kroppen behöver det den är sugen på!

men stämmer det? jag hoppas det :D men hmm .. i sånna fall är min kropp i sjukt stort behov av choklad, pizza och pomme :P

Riktigt kul att jobba igår faktsit! :) Ganska mycket folk som var på Deli och partade. Trodde de skulle va lugnt med tanke på att det är helgen innan löning och så. men ibland har man fel :)
Idag har dagen hasat sig fram. vaknade sent, städade i otroligt långsamt tempo, hade lite släktmiddag och födelsedags firande för lillasyster Ellen, och nu ... ingenting. Egentligen hatar jag att sova länge. får alltid panik då för det känns som att hela dagen är gooone. och så känns det som man aldrig riktigt vaknar. känns fortfarande som jag halvsover.

blablabla.
nej nu ska jag ta och göra nått vettigt med de sista timmarna denna söndag!
Hejsvejs / Camilla



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte din egna blogg igen? de va mkt mkt bättre.

2010-01-24 @ 21:21:16
Postat av: camilla

nej sluta. och sluta kommentera anonymt :D

2010-01-25 @ 09:39:47
Postat av: simon

men den var faktiskt mkt bättre, roligare!!!! =)

2010-01-25 @ 13:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0