16.08

sååå, äntligen hemma igen. åkte igår morse och kom inte hem förens nu.
idag har jag bara varit på stan och fikat med Jossan. sen blev det en shoppingrunda med Emma och Hanna med. Hittade ett par snygga stövletter. ett skärp, en röd klänning och en kavaj som jag köpte :) blir nog att använda iallafall något av det imorgon!

Josefina på lindahls! söt som socker.

Fullspäckad dag igår. skola mellan 8.00 och 15.00, sen börja jobbet vid 16.00. Fredddy hade barkurs med mig, så jag lärde mig några fler drinkar :) verkar verkligen vara jättekul att stå i baren. längtar tills jag kan allt! 
Vid 22 gick jag till vinkällaren och höll sosso lite sällskap medans han jobbade. det var trevligt :) satt där och drack vin, doppde små ostar i marmelad och åt utsökt choklad :D haha.


haha jag extraknäckade lite som vakt igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0