11.11



Godmorgon sunshines :)
Idag mår jag prima, förutom.. mina ben!!
Har träningsverk som bara den, haha. Efter att jag fikat med Matilda och Becca igår så gick nämligen på nån bodytoningssak. lite uppvärmning och sen resten styrka...
Jag är så sjukt otränad. kan inte ens göra 20 armhävningar, PÅ KNÄNA!?
Jaja , en fin sovmorgon med en god frukost är en bra start på dagen. Kaffe, juice och goda mackor med ost och grönsaker på! och skolan börjar inte förens 13,20 idag. skönt!

Just nu sitter och jag ser fram imot helgen! det ska bli så¨sjukt kul. speciellt lördagen :)
Och så är jag ledig från jobbet ikväll så jag och jossi ska ha myskväll, vilket jag också ser fram imot! loveli.

Puss // Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0