00.08

sitter och arbetar lite scenografi just nu.. gör ett kollage om modet på 80-talet. har ingen skrivare här så jag sitter och skissar av alla bilder jag hittar istället :P det tar liiite långre tid faktist. kommer väl aldrig komma i säng.

var för sliten för att blogga på igår, varför vill jag inte prata om haha.
och så självklart jag hade alldelses för mycket paket att öppna ;)
förutom att jag inte mådde toppen var det en bra och mysig dag! liiiite tråkigt bara att jag inte kunde ta mig hemifrån och träffa my sweeetharts. men man mår som man förtjänar!

idag har jag gått i skolan och jobbat.  jag måste varit en väldigt dålig servitris idag. haha fick 10 kr i dricks sammanlagt... men bättre än ingenting iallafall ;) en halv kaffe ju.

nu.. back till 80-talet. Puss / cami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0